JUŻ JEST! UNIPACKowanie – czyli monitoring dostawy zamówienia z Warszawy i okolic z przewidywaną godziną dostawy.
Mamy dobrą wiadomość dla klientów z terenu aglomeracji warszawskiej – uruchomiliśmy monitoring dostawy zamówienia. Dzięki mailowemu powiadomieniu i opcji umożliwiającej śledzenie przesyłki każdy klient z tego obszaru wie, kiedy otrzyma zamówione u nas produkty.
Idea rozwiązania jest bardzo prosta. Z chwilą zapakowania zamówienia do jednego z naszych samochodów, klient otrzymuje e-mail z informacją, że opakowania, na które czeka, właśnie do niego wyjeżdżają. W wiadomości znajduje się też informacja o przewidywanej godzinie dostarczenia zamówienia oraz link do mapy, na której może śledzić przesyłkę. Prawdopodobnie UniPack jest pierwszą firmą z branży, która prezentuje informację na temat godziny dostawy swoich produktów aktualizowanej cyklicznie na podstawie natężenia ruchu.
Nowe udogodnienie w obsłudze klienta to UNIPACKowanie. Rozwiązanie ułatwia klientom codzienną pracę, a monitoring dostawy zamówienia to dodatkowa pomoc w prowadzeniu biznesu i szybki dostęp do ważnej informacji.
Wiemy, że komunikat o tym, kiedy, o której godzinie kierowca dostarczy zamówione produkty, może być bardzo pomocny. W większości przypadków taka wiedza usprawnia pracę, pozwala lepiej zarządzać zespołem lub po prostu umożliwia koordynację odbioru zamówienia nawet spoza miejsca odbioru dostawy – podkreśla Piotr Sałański, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży w firmie UniPack.
Usługę UNIPACKowania po raz pierwszy zaprezentowaliśmy podczas targów EuroGastro, we wrześniu 2021 r. Jest ona dostępna tylko dla klientów z Warszawy i okolic, ponieważ opiera się na naszej firmowej flocie dostawczej. Niezmiennie jednak zachęcamy wszystkich klientów, także z miejsc spoza aglomeracji warszawskiej, do kontaktu z opiekunami handlowymi w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących realizacji zamówienia.